הצטרפו לקהילת ההורים

נשמח לצרף אתכם לקבוצות וואטסאפ עם הורים נוספים שאכפת להם .

פועלים ביחד  להקמת קהילות של הורים חילונים או מסורתיים, נאורים וליברלים שילדיהם לומדים בחינוך הממלכתי. הורים שגדלנו על חינוך המבוסס על אהבת הארץ, על נאמנות למדינה ולעם, על חשיבות התא המשפחתי, ועל ברכי מורשת בית סבא, ושואפים לחינוך כזה לילדיהם.  בקבוצות וואטסאפ, נעדכן בחדשות אקטואליות מהשטח, במידע רלוונטי, נעדכן לגבי תוכניות מומלצות, ונעניק תמיכה ויעוץ כיצד לשפר את המצב בבית הספר של ילדכם.

ליווי וייעוץ

במידה ונתקלתם באמירה, או תוכן שאינו הולם חינוך ציוני לאומי ערכי אנו נעניק לכם ליווי וייעוץ להתמודד עם המצב. אנחנו כאן אתכם.
נא צרו קשר או באמצעות הצ'אט או חייגו לקו החם "טלפון כחול לבן"

נתקלתם בתוכן שלא נראה לכם חינוכי או מתאים? גיליתם כי בית הספר סרב להכניס תוכן ציוני או מסורתי ראוי?
לשם כך אנחנו כאן בשבילכם.

נתקלתם בתוכן שלא נראה לכם חינוכי או מתאים? גיליתם כי בית הספר סרב להכניס תוכן ציוני או מסורתי ראוי?

לשם כך אנחנו כאן בשבילכם.

במשך כמה עשורים פעילים מ"הפורום החילוני" וגורמים אחרים פועלים באופן אקטיבי להשפעה על תוכניות לימוד ותוכניות חיצוניות המגיעות לבית הספר ולגני הילדים אשר גורמות לבלבול מושגי וערכי. 

אין זה התפתחות מקרית אלא ,זו תוצאה של לחץ חזק של "אנטי מסורתיים", פעילות שיטתית בבתי ספר ועל ידי הפעלת סוכני שינוי- יצרו השתקה של החילונים המסורתיים, וכפיה על כלל הילדים שלא לקבל חינוך עם מורשת, ציונות ומסורת, כפי שמצופה היה שיקבלו, ברוח מגילת העצמאות, כלשונו של חוק החינוך הממלכתי (לשים כאן לינק לחלק הרלוונטי של החוק) ובהתאם לרצון ההורים. 

אנחנו ניתן לכם גיבוי מלא- לכל פעולה ולכל צורך, נא השאירו פירוט הפניה ופרטים וצוות אנשי מקצוע יעזור לכם , שלב אחר שלב, באנונימיות מלאה להתמודדות עם המקרה.

רוצים להיות

יותר מעורבים?

נשמח להפגש על כוס קפה, להרצאה בה נציג את העובדות בשטח לגבי בתי ספר ממלכתיים בישראל, ולגלות מה ניתן לעשות! ניתן לקיים חוג בית או להיפגש בבית הספר, להרצאה קולחת ו"פוקחת עיניים" עם עובדות מהתקשורת ומן השטח ולהתחבר לקהילת ההורים של  "מאירים" להבנת המציאות ולהכרת דרכי מעורבות לשמירה על ילדינו. להשארת פרטים לתאום חוג בית באזורכם

להשארת פרטים לתאום חוג בית באזורכם:

סקר מאירים

סקירת מצב לימודי יהדות, ציונות ומסורת בחינוך הממלכתי בישראל לאור אירועי ה7.10